Translate

fredag 8 mars 2013

Pärlan

Hej igen
Jag vill bara lägga upp lite bilder om en underbar hund vi har haft i familjen i mångar år. Hon blev 12 år och 2 månader gamal. Hon var en underbar hund den snällast och goaste hund. Hon har lämnat en stor sorg i hela våran familj, tror aldrig man kan få en sådan hund igen. Jag själv har väldigt svårt för att visa känslor, men det var mycket svårt för att hålla känslorna tillbaka. men tänkte att jag kan skriva lite om det här. För skriva har jag inga problem med.
 
 
 

Här var hon och badade i Mölle.Hon älskade vatten.:)

Här har vi lilla Zelma med på bild, en av mina hundar som saknar henne enormt.Jag har en hund till det är en dansk/svensk gårdshund.

 
ååååå hennes bedjande ögon.

Här är hennes äkta man han heter Munin en underbar hund det med. Men han dog för väldigt längesedan.Men nu kan dom träffas varje dag, och det är jag glad för. För dom var riktiga goda vänner. Dom fick valpar som blev underbar med. 
Här har vi lite fler hundar.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar